Sunday, November 30, 2008

Tangisan di Pejabat

Menjelang Hari Nasional UAE, Hari Raya Haji dan Tahun Baru 2009.

Hari ini antara hari paling sedih.

Notis pemberhentian kerja kepada rakan-rakan yang tidak bernasib baik dalam kemelut ekonomi dunia.
Kesemua menangis...dan salah seorang diserang sakit jantung dan pengsan. Dikejarkan ke hospital dengan ambulan.

Lagi di SINI

Saya ingin menyampaikan simpati pada teman-teman ekspatriat Malaysia yang diberhentikan kerja. Semuga banyak bersabar dan didoakan ada rezeki yang lebih baik menanti.

6 comments:

nooryahaya said...

my deepest sympathy. your employer is quick to act. read your previous posting about migrate to nz.
we would welcome you all here. do apply then.

manlaksam said...

Fudzail,
Ya ke?.....aku macam tak percaya perkara ini begitu cepat terjadi.
Di Malaysia ni tak ada pulak aku dengar lagi.
Mungkin sebulan-dua lagi kot. Mintak-mintak jangan lah berlaku.

Cruel Angel said...

memang episode sedih.. melihat rakan2 kerja tak akan datang besok hari.

ada yang invest semua simpanan kat dubai punya property sekarang poket kosong. Rumah masih under construction.

kasihan!

chai n tea said...

ya Allah, sungguh sy bersimpati..

bila cepat sgt naik..cepat juga jatuhnya kan?

PAKDIN said...

Tuan Fudzail,
Macam mana nasib sahabat kita Izam kat nakheel tu? Sedih dgr berita ni..

PAKDIN said...

Tuan Fudzail,
Macam mana nasib sahabat kita Izam kat nakheel tu? Sedih dgr berita ni..