Friday, June 13, 2008

Husam, Khalid dan Anwar di Twar 3, Dubai

Report HERE
Gambar dari Lensa FND


10 comments:

Kelab UMNO Dublin said...

fudzail,

saya tengok gambar2 tu, teringat saya semasa dato' shafie afdal datang ke dublin bertemu pelajar.. semua students duduk bersila, VIP ada sofa.. tiba2 dia duduk bersila sama-sama. Pegawai kedutaan tersipu-sipu segan dengan student.

Dalam hal ini, mungkin kita kena buka minda la, saya rasa dato' ikhlas dan memang sepatutnya macam tu lah, berdiri sama tinggi, duduk sama rendah.

takda kaitan ngan trip trio PR ke rumah anda tapi, bila tengok tiga orang duduk atas sofa tu, sepatutnya adalah yang fikir macam dato' shafie afdal, esp husam musa yang mungkin lebih islam daripada yang 2 orang lagi tu. Apa nama tu, tahu beradab.

Anyway, citer lah apa yang disampaikan..

fudzail said...

Sebenarnya kalau mereka duduk bersila, audien yang ramai (lebih 150) dalam vila, terutama di belakang tidak nampak.
Ramai audien juga duduk atas kerusi, tetapi tidak cukup kerusi untuk semua orang.
Gambar lain dan cerita menyusul kemudian.

lan said...

apa yg grill nye bro?

slyderrose said...

kepada kelab umno Dublin,

Tak tahu hujung pangkal nak buat komen melulu atau membabi buta. Bikin malu aje. Itulah dia ahli umno yg bodoh lagi sombong.

Kassim Selamat said...

kpd kelab umno dublin.

korang kerja lain takde ke? dok cari kesilapan orang saja.

pemimpin umno memang begitu 'Berdiri sama tingg, duduk sama rendah' tapi sapu hak rakyat masuk poket sendiri!

'Yang kaya bertambah kaya, yang miskin papa kedana'

buka ler minda dan mata tu sikit!

buat sdr Fudzail....Tahniah

Muhammad Kamal said...

dah namanya UMNO slyderrose....dulu, kini dan selamanya bodoh, bangang, hati busuk, kuat dengki dan tak boleh terima yang lain selain dari UMNO. UMNO ni yang buat saya getik ialah asyik fikir dia je bagus dan "telus". pirah!!!

din_kita said...

To Kelab Umno Dublin...

Jgn dok komen tak pasal...kalau
tak puas hati..buat jemputan utk
program DSAI kat sana..ada berani ke..

to Br.Fudzail..tahniah

Wsslm

Zafar Rozaly said...

Salam.

To Bro Fudzail, TAHNIAH... way to go man. I have an instant Deja vu back to your Waikato days.

To Umno Dublin, wake up and face the current realities. I suggest you Work for complete reform within Umno. This will only benefit the rakyat and our future in the long run where we can actually vote in any party that commits itself for all the people, (and not only some of the people) and vote out useless @$$holes and pretenders.
Lets all work for the two-party system framework. Umno must prove its relevance and maintain check and balance once it becomes the opposition. Who knows someday we just might vote them in again.

abdulhalim.photoblog said...

To Kelan Umno Dublin.

You all very funny, still with old style.
"You all really make my day"

Dubai
UAE

Amer Ibrahim said...

To my bro Kelab UMNO Dublin,
Adab sopan tuan amat saya hormati. Tetapi adakah tuan beradap dan bersopan dlm memberi pandangan? Apa perlunya tuan membuat perbandingan yg tiada kene mengenanya. Motif tuan apa? Nak bandingkan apa? Tetamu kita hormati tak begitu tuan? Bagi alamat tuan disini biar kita sama2 duduk atas lantai Allah.
Yang benar:
Amerul